5 oktober 2018

Bakkerij Broekmans uit Panningen nieuwe sponsor HVBlerick

Handbalvereniging Blerick heeft weer een nieuwe sponsor mogen verwelkomen. Op de foto ziet u onze trotse voorzitter Dhr. Enrico Tacken met de Dhr. Thijs Broekmans van Bakkerij Broekmans uit Panningen. De jongens HC1 en de trainersstaf zijn door bakkerij Broekmans volledig in het nieuw gestoken (wedstrijdtenues + trainingspakken ) en staan er picobello op. Het bestuur en de leden van Handbalvereniging Blerick willen Dhr. Broekmans dan ook hartelijk danken voor de steun en wij heten jullie van harte welkom bij onze handbal familie. De jongens HC1 zijn afgelopen zaterdag in de nieuwe tenues begonnen aan de nieuwe zaalcompetitie en of het daaraan lag weten we natuurlijk niet maar deze 1e wedstrijd werd meteen in een klinkende overwinning omgezet !