1 april 2018

Blerick E1 kampioen zaalcompetitie 2017-2018

Het E1-team van Handbalvereniging Blerick is afgelopen weekend kampioen geworden in hun klasse. Het team dat getraind wordt door Bas Verheijen met assistentie van Rob Hermans won hun laatste wedstrijd met 7-4 van Rapiditas en was daardoor niet meer in te halen door de concurrentie, mede ook omdat de E1 twee weken eerder concurrent Vios in een rechtstreeks duel met 12-8 had verslagen.

Dat winst op Rapiditas niet vanzelfsprekend was, bleek wel uit eerdere onderlinge resultaten, uit werd nipt verloren met 6-5.

Met de support van de vele aanwezige ouders, opa’s, oma’s en andere vrienden en hvb-leden hield het team de zenuwen die bij een kampioenswedstrijd horen goed in bedwang en haalden de punten binnen, zodat er na afloop een feestje gevierd kon worden op het veld, in de kleedkamer en in de kantine.

Namens het bestuur en leden van Handbalvereniging Blerick van harte gefeliciteerd met dit kampioenschap. Een mooie kroon op een leuk seizoen.