5 oktober 2018

Kortingen en prijzen voor verkopers Grote Clubactie

Deel dit bericht

De Grote Clubactie is nu ruim twee weken bezig en hopelijk is de jeugd van HVB al goed bezig. Als extra beloning voor onze lotenverkopers vertellen we je hier over de 20-loten-actie. Als je 20 of meer loten hebt verkocht, krijg je van ons een ‘voucher’ waarmee je leuke kortingen kunt krijgen. Zo kun je dan goedkoper naar bijv. Bobbejaanland en Body Worlds, en is een 2e sportartikel dat je bestelt in de webshop van Masita gratis.

Op de webstite van de Grote Clubactie staat nog meer informatie hierover.

Klik maar op KIDSCLUBACTIE waar de 20-lotenactie staat én je je kunt aanmelden voor de Kids-verkoopwedstrijd!
Die is speciaal voor kinderen t/m 13 jaar, en je kunt er nog meer mooie prijzen winnen.

Veel succes met de verkoop van loten voor Handbalvereniging Blerick.

Met de opbrengst organiseert de IOC o.a. elk jaar weer een spetterend jeugdkamp.