18 juli 2018

Nieuwe sponsoren HVBlerick

Handbalvereniging Blerick heeft vandaag maar liefst drie nieuwe sponsoren mogen verwelkomen. Op de foto ziet u onze trotse voorzitter Dhr. Enrico Tacken met de drie sponsoren: Dhr. Paul Ploum van Translog Venlo, Dhr. Udo Heuhsen van Heuhsen GmbH en Dhr. Remco Bartels van Bartels Sloten. Alle drie de bedrijven zijn een meerjarige overeenkomst aangegaan om een reclamebord in onze prachtige sporthal Egerbos te hangen. Namens alle leden en bestuur van Handbalvereniging Blerick hartelijk bedankt voor jullie steun en wij heten jullie van harte welkom bij onze handbal familie. Handbalvereniging Blerick investeert de sponsorbijdrage in de groeiende en bloeiende jeugdafdeling want wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!