20 december 2019

Secretaris gezocht

Het bestuur van Handbalvereniging Blerick zoekt per oktober 2020 een nieuwe enthousiaste secretaris m/v die deze functie wil gaan vervullen.

Onze huidige secretaris heeft tijdens de laatste Algemene Leden Vergadering op 13 december 2019 te kennen gegeven om per 1 oktober 2020 te gaan stoppen.

Tot de werkzaamheden behoren onder andere:

• Het archiveren en verdelen van inkomende post en e-mails;

• Namens de vereniging officiĆ«le berichten laten uitgaan;

• Namens het bestuur officiĆ«le berichten naar de leden laten uitgaan;

• Agenda voor vergaderingen opstellen;

• Uitnodigingen versturen voor Algemene Leden Vergadering;

• Notuleren van Bestuur en Algemene Leden Vergaderingen;

• Mee besturen over (dagelijkse) zaken ten behoeve van HVB;

• Indien nodig HVB vertegenwoordigen bij andere (bonds)vergaderingen;

• Contacten onderhouden met Nederlands Handbal Verbond;

• Contacten onderhouden Gemeente t.a.v. Facilitaire zaken (Halhuur).

Gemiddelde tijdsinvulling voor deze functie is ongeveer: 3 uur per week. Waarvan 10 vergaderingen en de rest van de taken voornamelijk thuis vervuld kunnen worden. Door de overgang van 1 jaar is er de mogelijkheid om eerst een tijd mee te lopen met de huidige secretaris.

Interesse in deze vacature stuur dan een email met je gegevens naar: blerick@handbal.nl

Ter attentie van: Vacature.

Wij nemen dan contact met je op voor een persoonlijk gesprek en misschien wordt jij wel onze nieuwe secretaris van HVB!