6 september 2018

Grote Clubactie 2018 start weer

Deel dit bericht

Elk najaar doet H.V.B. net als veel andere verenigingen mee met de Grote Clubactie om geld in te zamelen. De opbrengst gebruiken we voor het bekostigen van bijv. Sinterklaas, het Jeugdbal, Bingo, Familietoernooi en de Jeugdkampen. Allemaal activiteiten buiten het handballen om, maar hartstikke leuk voor de jeugd.

Begin september ontvangen alle jeugdleden verkoopboekjes waarmee zij vanaf zaterdag 15 september langs de deur kunnen gaan. In deze boekjes zitten pagina’s waar de verkochte loten moeten worden ingevuld.

Verkoop van loten gaat heel makkelijk via automatische incasso, dus er hoeft niet met geld te worden rondgelopen.

Denk er dus goed aan dat HVB jeugdleden vanaf 15 september weer langs de deur gaan, dus kom niet in de verleiding al bij een andere vereniging loten te kopen. Sein ook opa’s en oma’s en andere familie hierover in.

Het is de bedoeling dat elk lid probeert zoveel mogelijk loten te verkopen, want van elke € 3,00 per verkocht lot ontvangt H.V.B. € 2,40. Naast dat H.V.B. hiervan allerlei dingen organiseert is er verder een verkoopwedstrijd voor jeugdleden. Lees daarvoor heel goed pagina 2+3 van het verkoopboekje.

Er is natuurlijk ook een mooi prijzenpakket met o.a. als 1e € 100.000,- belastingvrij, als 2e een Volkswagen Up, of een reischeque voor een vakantie bij Vacanceselect t.w.v. € 2.500.