7 april 2020

NIEUWS HV BLERICK APRIL 2020

Deel dit bericht

Terwijl we het allemaal moeilijk en zwaar hebben in deze vreemde corona-tijden, willen we een aantal

zaken/nieuwtjes met jullie delen:

Spek-de-kas actie Jumbo Benders

We beginnen deze nieuwsbrief eerst met een positief nieuwtje want we hebben vorige week namelijk de uitslag van de Jumbo Benders Spek-de-Kas actie binnen gekregen en daar zijn we (ondanks de moeilijke tijden) toch heel erg blij mee !

Dankzij de inzet van jullie, jullie ouders, ooms, tantes, neefjes, nichtjes, opa’s, oma’s, vriendjes en vriendinnetjes heeft HV Blerick maar liefst € 1.865,- opgehaald !!! Dit is heel veel geld voor onze club en als de corona crisis over een tijdje achter de rug is, gaan we dit geld zeer zeker gebruiken om weer toffe activiteiten voor de jeugd van onze vereniging te organiseren. Dan hebben jullie alvast weer wat leuks in het vooruitzicht en dat hebben jullie (in dit geval ook nog zelf) verdiend!

In totaal namen er maar liefst 157 verenigingen deel aan deze geweldige actie en wij zijn dankzij jullie inzet op een mooie 6e plaats geëindigd.
Bij deze dus nogmaals een bedankje voor jullie allemaal maar ook een heel groot dankjewel aan Jumbo Benders voor het organiseren van deze fantastische actie!

Einde seizoen 2019/2020 en nieuwe seizoen 2020/2021

Voorlopig is duidelijk dat tot het einde van de maand april de beperkingen door de overheid in ieder geval van kracht blijven. Scholen blijven sowieso dicht tot na de meivakantie. Dat betekent in ieder geval dat er tot die tijd ook geen handbalactiviteiten mogen en zullen plaatsvinden. Mochten de beperkingen daarna bijgesteld worden en trainingen eventueel hervat gaan worden dan zal dit via de trainers gemeld worden.

Dat zal dan via de huidige teamsamenstelling gebeuren, ondanks dat jullie wellicht gewend zijn rond deze periode over te gaan naar nieuwe teamindelingen. Aan de ene kant zouden we het jammer vinden als door het abrupte einde van het huidige seizoen jullie samen met de trainers niet in de gelegenheid worden gesteld om op een leukere manier het seizoen te beëindigen, ook omdat in sommige gevallen het komende jaar een andere trainer voor de groep zal staan.

Aan de andere kant geeft dat ons de ruimte om daar waar nodig teamindelingen op een zorgvuldige wijze te maken en vooral ook te communiceren naar alle betrokkenen.

Jubileum HVB 50 jaar

Zoals jullie hebben kunnen lezen hebben we helaas alle geplande activiteiten omtrent het jubileum van de handbalvereniging moeten uitstellen. De commissie is al druk doende om zaken te regelen zodat dit later alsnog goed gevierd kan worden.

Zodra hier meer over bekend is zal dat uiteraard gecommuniceerd worden. Kijk ook vooral op de Facebookpagina van 50 jaar HVB voor meer nieuws, maar bijvoorbeeld ook voor veel 'foto's uit de oude doos'!

Contributie

Wij hebben een aantal vragen gekregen over de contributie. Wij begrijpen deze vragen maar kunnen nu nog geen antwoord hierop geven aangezien wij momenteel o.a. niet weten tot wanneer de maatregelen van de regering van kracht blijven. Bovendien hebben wij van gemeente en NHV ook nog geen definitieve terugkoppeling gehad m.b.t. zaalhuur, bondsbijdrage, etc..

Wij zullen in een later stadium (zodra er meer duidelijkheid is) , terugkoppelen hoe we om kunnen gaan met dit vraagstuk.

Voor zover de mededelingen/nieuwtjes. Blijf allemaal gezond en tot een volgende keer.

Bestuur HV Blerick