22 september 2020

Regels omtrent corona in sporthal Egerbos

De spelregels vanaf 1 juli 2020

• Voor alle leeftijden geldt dat normaal spelcontact is toegestaan. Dus ook bij contactsporten hoeft u tijdens trainingen en wedstrijden geen 1,5 meter afstand te houden.
  • Voor en na het sporten moeten sporters van 19 jaar en ouder wél 1,5 meter afstand houden.
  • Kleedlokalen, douches en toiletten mogen weer gebruikt worden. Ook hier moet u altijd 1,5 meter afstand houden.
  • Sportscholen mogen weer open. Richtlijnen en maatregelen leest u op de site van de overkoepelende organisatie.
  • De horeca kan weer worden gebruikt. Gasten moeten wel zitten. Staan en rondlopen is niet toegestaan.

Meer informatie:

Richtlijnen veiligheidsregio Limburg Noor
Protocol verantwoord sporten NOC*NSF
Protocol verantwoord sporten Vereniging Sport en Gemeenten VSG
Protocol Koninklijke Horeca Nederland

Heeft u vragen of opmerkingen dan kunt u een e-mail sturen naar sportloket@venlo.nl of bellen, telefoonnummer 077-3596734.